Хліб - це буквально основний продукт для більшості українців, тому він внесений у споживчий кошик і є соціальним.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗараз, напевно, багато громадян нашої країни помітили, що ціни на нього почали зростати. Як це вплинуло на попит? Можливо, українці стали купувати хлібобулочні вироби менше? Про це повідомила маркетинг-менеджер ТОВ "Лесаффр Україна" Олена Лапшова на форумі "Зерно та переробка: розвиток всупереч війні – 2024".
Незважаючи на зростання цін на хліб, що триває з 2023 року, люди купують його в тому ж обсязі. Це вказує на те, що хліб є важливим продуктом у споживчому кошику. Фахівці підрахували, що попередньо в загальній структурі витрат покупців витрати на хліб становлять приблизно від 2% до 8%.
За словами Лапшової, це означає, що споживач не готовий відмовлятися від якості та не перемикається на інші види хлібобулочної продукції.
"Скорочуються продажі традиційних хлібів та батонів, натомість росте тостовий хліб, булочки здобні, з начинкою, лаваші, багети, листкові дріжджові вироби" , - зазначила вона.
Читайте також:
Чи стане прикро, що не запаслися: що буде з цінами на картоплю і як вони вже змінилися.
Слідом за картоплею ще один базовий продукт різко злетів у ціні.