Українці, які використовують карти Ощадбанку, повідомили про проблеми з доступом до власних коштів.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяУ скарзі, розміщеній на порталі «Міністерство фінансів», описується, що рахунок одного клієнта був «заморожений» без жодних пояснень, що позбавило його можливості проводити будь-які транзакції та по суті заблокувало гроші на карті.
Клієнт зазначив, що понад півтора місяці він не міг використати свої кошти і навіть зняти чи переказати гроші. Хоча його зарплата продовжує надходити на рахунок картки, вона не може отримати доступ до грошей або використовувати їх.
Незважаючи на подання апеляції до банку, він не отримав жодних пояснень чи термінів вирішення проблеми. Клієнт висловив розчарування, заявивши, що, незважаючи на зміну карти та подання офіційного запиту, гроші залишаються заблокованими без будь-якого чіткого рішення від банку.
«На картку надходить зарплата, і там уже понад 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час уже міняли картку, писали заяву, але нічого не змінилося - гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення», - обурюється українець.
Нагадаємо, Приватбанк почав блокувати картки за зняття грошей: навіть кількасот гривень стануть проблемою
Раніше «hyser» повідомляв, вже з 1 квітня: Ощадбанк почне "здирати" великі гроші з власників банківських карток
Як повідомляв «hyser», банкомат з'їв карту: що робити, якщо зажували ваші кошти