Українці стикаються з фінансовими труднощами через технічні неполадки у банкоматах ПриватБанку. Випадки невдалих транзакцій, коли гроші списуються, але не видаються, викликають занепокоєння клієнтів.

Скарги на такі інциденти з'явилися на порталі Міністерства фінансів, у яких наголошується на нездатності банку оперативно вирішувати ці проблеми.

Одна клієнтка повідомила, що намагалася зняти 400 грн із картки чоловіка Universal Bank за допомогою банкомату ПриватБанку. Апарат не видав готівку, проте транзакція була зафіксована як успішна. Банк запевнив її, що суму буде автоматично повернуто, але кошти так і не з'явилися на рахунку, навіть через кілька днів.

Банкомат: скрін з відео
Банкомат: скрін з відео

Спроби вирішити проблему через службу підтримки клієнтів ПриватБанку виявилися безуспішними. Після численних запитів банк зрештою відмовився повертати зниклі кошти, не надавши чіткого обґрунтування.

Постраждала клієнтка підкреслила, що хоча сума була невеликою, це були останні гроші на карті, що робило ситуацію особливо гнітючою.

Подібні інциденти викликають побоювання щодо надійності мережі банкоматів ПриватБанку та прозорості його фінансових операцій. Клієнтам рекомендується ретельно перевіряти баланси та негайно повідомляти про будь-які розбіжності, хоча ефективність таких скарг залишається невизначеною.

Нагадаємо, Приватбанк змінює правила: додаток "Приват24" серйозно змінили - що важливо знати

Раніше «hyser» повідомляв, Ощадбанк "накинув оком" на пенсії українців: позбавить грошей з картки і поверне ПФУ

Як повідомляв «hyser», перекази між банківськими картками обмежать ще більше