Українці неодноразово повідомляли про різні проблеми зі Ощадбанком, включаючи блокування рахунків за нез'ясованих обставин. Один із недавніх випадків стосувався громадянина України, який виїхав за кордон на лікування та відчував труднощі з доступом до своїх коштів.

Повідомляється, що людина перевела гроші зі свого рахунку в Ощадбанку на свій рахунок до Monobank, використовуючи відповідні особисті дані та ідентифікаційні дані платника податків. Незважаючи на те, що переказ був законним, банк помітив операцію як підозрілу та заблокував рахунок. В результаті клієнт не зміг отримати доступ до послуг онлайн-банкінгу або використовувати Ощадбанк.

Ощадбанк
Ощадбанк

Щоб вирішити цю проблему, Ощадбанк зажадав від клієнта повернутися до України та особисто відвідати відділення, хоча місце проживання клієнта за кордоном вже було зареєстроване у банку. Відмова банку розблокувати рахунок віддалено викликала значні незручності, змусивши клієнта розглянути можливість подання судового позову.

Скарга українця на порталі Мінфін
Скарга українця на порталі Мінфін

Ця ситуація наголошує на проблемах, з якими стикаються українці, які керують своїми фінансами в Ощадбанку, проживаючи або подорожуючи за кордоном.

Читайте також:

Як зміняться тарифи на комунальні послуги у 2025 році: Нацбанк готує українців

Стосується власників карток ПриватБанку: гроші можуть зникнути у будь-який момент

Нацбанк вилучає гривні з обігу різного номіналу: які банкноти стали "фантиками"