Українцям нагадують, що оновлення персональних даних у банку є обов'язковим — це вимога законодавства.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися«Ощадбанк» наполегливо рекомендує своїм клієнтам перевіряти та підтверджувати свої дані відповідно до положень НБУ про фінансовий моніторинг.
Клієнти можуть легко оновити дані через мобільний додаток або веб-портал «Ощад 24/7», уникаючи черг та відвідин відділень.
Процедура верификации предусмотрена Законом Украины «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення». Ее цель — обеспечить наличие у финансовых учреждений точных и актуальных данных о своих клиентах.
Періодичність оновлення даних залежить від рівня ризику клієнта:
Клієнти з високим рівнем ризику – один раз на рік;
Клієнти із середнім рівнем ризику – кожні три роки;
Клієнти з низьким або безризиковим рівнем ризику - кожні п'ять років.
За тридцять днів до закінчення терміну продовження користувачі отримають повідомлення у системі «Ощад 24/7» із пропозицією підтвердити свої дані.
Щоб оновити дані, необхідно відкрити програму, перейти в розділ «Ще» - «Профіль», переглянути інформацію, що відображається, і внести необхідні зміни або підтвердити її достовірність. За бажання це можна зробити в будь-якому відділенні «Ощадбанку».
Банк наголошує, що підтримання актуальності персональних даних є частиною обов'язкової процедури фінансової верифікації. У деяких випадках клієнти можуть попросити надати копії документів, що засвідчують особу, для підтвердження.
Нагадаємо, "Ощадбанк" почне обдирати українців: скільки грошей знімуть
Раніше «hyser» повідомляв, грошові перекази та нові перевірки: що чекає на власників банківських карток
Як повідомляв «hyser», термінові блокування карток "Ощадбанку" - кожен клієнт та пенсіонери повинні знати